دیه دیه......

کاش میشد تو قاطی پاتی چیزیو پیدا نکرد!!!✌(◕‿-)✌

 

هرچند من ی استقلالی چار هزار اتیشم ولی این مطلبو ب افتخار عشقم میزارم

ببین عشقم انقد دوست دارم اینو ب افتخارت گزاشتم خخخخ

 

شعر پرسپولیسی

چه خوش گفت فردوسی پور در نود / که قرمز به آبی برنده شود

میازار اس اس که کیسه کش است / که دل دارد و بر همینش خوشست

چو شش تا بخوردست از روزگار / دگر آبیان را نماندست قرار

تو کز محنت دسته سه بی غمی / سرافراز و سرخی، بخندا همی

توانا بود هرکه قرمز بود / ز شیشتا دل شیر غران بود !

 

 

 

@@@***@@@

امسال پرسپولیس چند تا گل به استقلال میزنه ؟

فال گیر: به زار ببینم….

والا تعدادش انقدر زیاده تو فنجون جا نمیشه دید ! باید با پارچ ببینم !!

@@@***@@@

 

ه روز یه استقلالی میره کتابفروشی میگه: ببخشید آقا کتاب قهرمانی استقلال دارید؟


یارو میگه: نه، ما کتابهای تخیلی نمی فروشیم!

@@@***@@@

 به زنبور عسل میگن تو ده دقیقه سه تا گل می خوری؟


میگه:مگه من استقلالم

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

آتــنا
ساعت22:18---15 آذر 1393
زن ذلـــیــل
پاسخ:عععههههه من کجام زن ذلیله فقط بخاطر عشقم دست ب بعضی کارا میزنم دیه خخخخخ


آتــنا
ساعت23:52---14 آذر 1393
نـوچ نـوچ نـوچ
تــیم فــروش ک بـهت میگن بــیجور
پاسخ:خخخخخخخ تیم فروش چیه خو چیکار کنم ک عشقمو بیشتر از تموم دنیا دوس دارم اینم فقط ب افتخار عشقم گزاشتم خخخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تــاریـخ جمعه 14 آذر 1393 ساعـت 14:49 به قـلـم ƙ@ყ√αɳ˚••❂ |